September 05, 2011

156 - Lonly


Place: Rursee - Heimbach - Eifel - Germany
July / 2011

4 comments:

  1. این سومین باره که دارم میگم

    من باب کیفیت خیره کننده رنگا/آیا دوربین رو عوض کردین
    یا عکس رو ایدتوندین؟

    ReplyDelete
  2. خیلی مخلصیم برادر.
    عرض کنم کنتراست عکس رو عوض کردم
    مابقیش سر جاشه

    دوربینمون هم همچنان همون جی 11 هست که معرف حضورتونه
    مثل بنز عکس میگیره و کار میکنه
    :))
    قابلی هم نداره

    ReplyDelete
  3. یعنی روی عکس یا تنظیمات دوربین
    خیلی خوب شده این عکست

    ReplyDelete
  4. شوما خیلی لطف دارین برادر. دوربین کارش درسته
    من حوصلم نمیشه زیاد منووال کار کنم.
    از این باب گفتم که خود دوربین تنظیماتش رو اتوماتیک انجام داده
    در واقع کار دوربین بوده ما فقط دکمه ی شات رو زدیم.
    براتون اصل عکس رو هم میفرستیم به ایمیلتون که
    قضاوت ادیتش با شوما باشه.
    رفتم خونه این کار رو میکنم
    :)

    ReplyDelete